denise

söndag, november 05, 2006

nu känns det bättre igen

Konstigt vilka humörsvängningar det kan bli ibland, för si sådär fyra timmar sedan satt jag och storgrät för att jag kände mig så hopplöst ensam och nu känner jag mest att jaja, det löser sig.
Vändningen kom när jag hittade en annan blogg, som för övrigt fick mig till att börja på den här bloggen men det är en annan historia. Det var en sida som ett par andra tjejer startat upp när dom var trötta på just att känna sig ensamma för att dom flyttat till ny stad, och det fick mig att känna hopp att läsa där. Och det var nog just hopp jag var i väldigt stort behov av just då.
Sedan hjälpes mitt humör upp ytterligare av att jag blev påmind om att jag är älskad, han vet allt vad som behöver sägas, och när, min pojke..

I alla fall så lagade jag middag, åt framför tv:n, pinsamt nog till deal or no deal.
Sedan blev det popcorn, te, x-men 2 och lite sms:ande och vips så var humöret fixat igen!