denise

söndag, november 04, 2007

tillbaka igen

Det blev ett väldigt långt blogguppehåll för mig. Trodde faktiskt inte att jag skulle börja skriva här igen, att jag inte hade mer att skriva om.
Men nu har suget börjat igen, hur länge det varar kan jag inte svara på, kanske blir det bara detta inlägget, kanske blir det regelbundenhet igen.
Kanske är det inte ens någon som kommer ihåg adressen hit längre, kanske kommer ingen märkar att jag börjat igen, men det är ju ändå mest för min egen skull, även om det är roligt med respons.
Vi får se hur det här utvecklar sig, vi får se..

2 Comments:

Blogger daniel said...

Kul att du skriver igen!

Kram!

8/11/07 19:37  
Blogger Christin said...

Haha :) tack för inlägget! Jag vet, man är bra hopplös. Tålamod är en av livets stora läxor. Tålamod..

Vi ses, hörru ;)

kramar

26/11/07 09:25  

Skicka en kommentar

<< Home