denise

måndag, december 04, 2006

:) is back!

Åh vad skönt med en bra dag igen, inte bara stundtals utan i princip rakt igenom.
Var lite irriterad i morse, kan bli jobbigt när släktingar bryr sig för mycket, men förutom det har det varit en bra dag, och blev faktiskt en bra kväll till slut igår också. (bl.a. inbegrep senare delen av kvällen en diskussion innehållande headbanging, salsa, trikåer och en vhs träningsvideo :D )
Tack alla som muntrade upp mig :) Ni är underbara!
Det är inte så egentligen att något speciellt har hänt för att göra dagen bra, en skön känsla i magen bara.
Härligt att dom där småleendena som jag kan få utan synbar anledning börjat dyka upp igen, jag har saknat dom.
Jag känner mig uppskattad, omtyckt och önskad. Inte många känslor som slår den.. Betyder massor.

ja, jag tror faktiskt att jag är lycklig

1 Comments:

Blogger Ella said...

Ja! Vad härligt :D
Bra att dom där småleende är tillbaka. Hm inte för att jag har så mycket att jämföra med men ändå.
Bra att du är lycklig, gör mig glad.

Dags att åter plugga :/ zzz

5/12/06 15:26  

Skicka en kommentar

<< Home