denise

torsdag, december 21, 2006

Second round

ojoj, Nu dunkar hjärtat i expressfart!
Alldeles nyss ringde det från företaget jag var på intervju hos, och i eftermiddag ska jag dit för att träffa ytterligare en person där. Så tydligen lyckades jag bra med första intrycket, och referenserna har sagt bra saker om mig (vilket jag visserligen inte betvivlat).
Så nu får jag se till att ge ett bra intryck till den här andre personen också.
Var inte alls nervös inför förra gången, men nu känner jag mig allt lite skakis..

2 Comments:

Blogger Maria said...

Men gud vad kul! Grattis!!

Men nu är vi såklart extremt nyfikna på vad det är för ett jobb...

21/12/06 14:00  
Blogger denise said...

tack :)
det är på ett bemanningsföretag som hyr ut personal till butiker, hade ju varit perfekt för att få in en fot någonstans..

21/12/06 14:07  

Skicka en kommentar

<< Home