denise

måndag, mars 19, 2007

......

Tror bestämt att hemmafru-titeln är min! (bra eller dåligt får var och en bestämma,men jag är stolt!)
Brödet blev ljuvligt gott, likaså chokladbollarna, eller ja, fuskade lite så några bollar är det inte, bara en stor klump i en skål, men jag vill inte begära för mycket av mig så här på en gång.
Pizzan har jag visserligen inte smakat ännu, men den är i ugnen nu och det ser väldigt lovande ut!

Men nu får det vara nog med fixande för dagen tror jag, disken får vänta tills imorgon.
Nu ska jag sjunka ner i soffan men en pizzabit som sällskap och hålla tummarna för att det finns något bra att titta på på tv.
Och där blir jag nog kvar tills det är dags att sova om jag inte blir alldeles uttråkad.
Synd att jag inte har sällskap bara, ikväll hade det varit trevligt.
Men kommer antagligen somna väldigt tidigt ikväll så är knappast lönt ändå.
Får nöja mig med mig, och sämre kan man ha det.

2 Comments:

Blogger htt said...

Det låter ju som om du hade en riktigt nice kväll ju! Jag umgicks med snabbmakaroner och korv igår :).

20/3/07 09:17  
Blogger denise said...

hihi :) inte illa det heller!

20/3/07 13:07  

Skicka en kommentar

<< Home