denise

torsdag, mars 22, 2007

Personalfest

Ohh guuud vad jag kommer ha ångest när jag ska gå upp i morgon(idag) bitti för att ta tåget ner till halland.. Kommer vara så sjukt bakis, försöker förebygga just nu genom mat och hoppas att det fungerar hyfsat.
Jag borde verkligen åkt hem efter bowlingen 22.30, men nej då, skulle tvungen hänga med mina nya bekantskaper ut, efter löfte om hjälp att betala inträde om så skulle behövas.
Ägde 8,50 kronor, men blev bjuden på både öl,drink och tequila av kollegor (manliga såklart), en av dem mest trevlig, den andre ute efter mer,men tji fick han, i alla fall från mig, med kompisen gick det bättre.
aja,nog dags att sova nu med tanke på vilken tid jag ska upp...
god natt

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Om du har för tråkigt i Halmstad så kan du komma till mig o så kan vi baka pizza & slappa vid TVn =) . Hur kan någon säga nej till ett sådant erbjudande? ;)

/Per

22/3/07 02:14  
Anonymous Anonym said...

det låter som om du haft en bra kväll iaf :) hoppas du inte är för sjukt bakis och att du har det superbra i halland. mitt enda bekymmer nu är vem jag ska klämma på tuttarna på gretas i helgen? ;) nejdå, jag ska nog klara mig UTAN att gå ut.. ha det iaf superbra hemma! pussar i massor!

22/3/07 11:44  
Blogger denise said...

ja det blir ju faktiskt ett stort bekymmer, för mig också..börjat bli lite van vid det ;D
jo,blev en toppenkväll, och morgonen gick an, även fast jag smart som jag är väntat med att packa tills imorse, vilket resulterade i att jag(troligtvis fortfarnade lite berusad),glömde packa mobilladdare...smart...
puss!

22/3/07 16:27  

Skicka en kommentar

<< Home