denise

måndag, mars 26, 2007

trist

Då var jag tillbaka i Göteborg igen efter en långhelg hos föräldrarna, där jag snappade upp en förkylning. Hade feber större delen av min vistelse där, och känner mig fortfarande snuvig och skakis.
Men troligtvis ska jag inte jobba imorgon så då kan jag vila ut ordentligt. Inatt sov jag nog bara två timmar tror jag. Knepigt att somna i tid när man ställt om klockan.

Det är underligt, verkar som att jag, och många andra med mig, börjar tappa inspiration till att skriva blogg. Jag vill skriva, men de saker som dyker upp i tankarna är inget jag tänker dela med mig av i just detta forum. En del som jag skulle kunna tänka mig att låta andra läsa dyker så klart upp också, men det mesta känns så banalt och tråkigt, och då känns det nästan bättre att låta bli. En sådan text skulle jag ändå inte bli nöjd med.
Jag antar i och för sig att det är just precis en sådan text jag just skrivit, men ibland får man göra undantag. När man har lite tråkigt, till exempel i väntan på mat.

3 Comments:

Blogger Maria said...

Allt du skriver är intressant!!
Dessutom är folk rätt lättroade, min blogg handlar om ingenting och de läser ändå! :)

26/3/07 21:38  
Blogger denise said...

tack :D
kanske inte är så mycket handlingen som _hur_ man skriver som spelar roll

27/3/07 07:31  
Blogger daniel said...

hej!

jag tycker du ska fortsätta skriva. jag läser här ofta och tycker att du uttrycker dig jättebra.

har just fått igång min dator efter långvarigt strul, så jag poppar nog snart upp på MSN igen. så vi kan snacka lite.. :)

kram

3/4/07 03:13  

Skicka en kommentar

<< Home