denise

fredag, juli 06, 2007

Dagen-efter-ångest, regn och genomgrått på himlen.
Lägg där till sitta i en hemköpskassa och le i sex timmar så har ni min dag i ett nötskal.
Som tur var blev det bättre nu framåt kvällen, tänk vad lite telefonpratande och godis kan göra!

Dagen-efter-ångest ja..Var på Glory boat igår, eftersom att pojken spelade skivor där (skryta,skryta :P).
Hade tänkt mig att möjligtvis dricka en öl, och att vara hemma innan 00.30 åtminstonde.
Det gick inte jättebra på någon av punkterna.
Dessutom fick jag ofrivilliga duschar under kvällen då arrangörerna hängt upp laddade vattenpistoler i taket,som folk blev väldigt förtjusta i, ett grymt få-igång-festen-trick, det ska erkännas, men blött.
Men jag hade trevligt, och som tur var ringde dom inte om jobb klockan 07 som dom mycket väl hade kunnat göra, utan 10:30, och då hade jag ju hunnit sova mina timmar, även om jag av andra anledningar inte var jättepigg på att gå utanför dörren, än mindre ur sängen..