denise

lördag, november 11, 2006

maktlös

Suck.. Stora beslut som i allra största grad påverkar mig och min framtid ska tas, och jag kan inte påverka! Jag verkligen avskyr det, jag känner mig så hjälplös, så maktlös och det är något av det värsta som finns. Att behöva gå och vänta, hoppas, på att någon annan ska komma fram till det man så väldigt gärna vill.
Jag blir spänd, ledsen, orolig, nervös och känner säkert en knippe andra känslor också som jag bara inte identifierat ännu.

Så nu bär det av hem till familjen några dagar, gömma mig undan världen för en stund, och vara med dem som kännt mig längst. Långt ut i skogen, i lugnet..

1 Comments:

Blogger JuliaGusti said...

Hoppas du får det bra där hemma! Och att du mår bättre snart. kramar

13/11/06 17:56  

Skicka en kommentar

<< Home