denise

lördag, november 18, 2006

Mat

Det här är allt lite underligt.. Här satt jag innan idag och var sugen på onyttigheter, och nu precis så plingade det på dörren.
Då var det grannen som hade beställt pizza, och fått fel. Det var nämligen beställt vegetariskt eftersom ingen av dom åt kött, och så hade det blivit missförstånd någonstans så det kom en pizza med skinka på. Och det kunde dom ju inte äta, så dom skulle få en ny och ville väl inte slänga den dom hade fått, så då fick jag frågan om jag ville ha den :)

Law of attraction någon?

3 Comments:

Blogger Maria said...

Sånt där händer bara inte! Skulle du inte kunna tänka hit en glass åt mig...? :)

18/11/06 17:51  
Blogger denise said...

Tydligen så händer faktiskt sånt där, men jag måste säga att jag är lite..jaa..fundersam.. :)
jovisst, nu ska det tänkas glass till Maria!

18/11/06 18:05  
Blogger JuliaGusti said...

Åh! Lycka! Gratis pizza till alla...

20/11/06 13:25  

Skicka en kommentar

<< Home