denise

onsdag, november 15, 2006

Våga

Jag är så glad att jag har flyttat hit!
Det är klart att det är mycket som känns svårt, och saker jag inte riktigt vet hur jag ska göra med. Mycket som är nytt och som ska kluras ut.
Men, trots allt känns det mesta så bra, och klurigheter är ju till för att kluras ut.
Och jag kommer ju att lära mig något nytt av det :) Jag kommer att lära mig att ska man göra! Och ska man absolut inte göra..

Och jag vill börja våga, jag vill sluta vara rädd för hur det ska sluta om jag provar något nytt.
Jag vill sluta bry mig så mycket om vad andra ska tycka.
Inte så att jag vill göra elaka saker och inte bry mig om hur folk reagerar på det, verkligen inte!
Men jag skulle vilja framhäva mig själv lite mer. Synas lite mer.
Våga gå ut, dansa som en tok, ha roligt! Detta utan att bekymra mig över att människor kanske kollar lite, kanske fnissar lite.
Det är sådant jag varit rädd för i stort sett hela mitt liv och jag är så outsägligt trött på det nu.
Det är dags att lägga av med det..

5 Comments:

Blogger Bella said...

Hej! Vad skönt att det känns bättre! Förstår att det är jobbigt i början att komma till en helt ny stad och inte känna någon. Men nu har du ju tjejgänget =) Jättekul att du var med i torsdags på Sticky!
Riktigt trevligt =) Just det... hittade du den där Acne butiken? Den ska ligga på magasinsgatan, möjligt att de tagit bort lappen, var ett litet tag sen jag var där utanför. Lovar att hålla ögonen öppna på jobb och säga till om jag ser nåt =) Kram Bella

16/11/06 08:58  
Blogger denise said...

Tack!
nej hittade inte den men ska göra ett nytt försök idag :)

ja att jag har hittat er i tjejgänget känns verkligen toppen!
kram

16/11/06 11:44  
Blogger Maria said...

Vi är också glada att du flyttat hit! Mer galenskaper, det gillar vi... :)

16/11/06 20:50  
Blogger JuliaGusti said...

Ja, man ska ha roligt medans man kan. Och det där med att dansa galet....det kan vi! :)

Synd att du missar tjejkvällen ikväll. Men du hänger med på sushin väl?

17/11/06 14:39  
Blogger denise said...

självklart följer jag med och äter sushi!
mm..väldigt synd att jag missar tjejkvällen..men gissar att det blir fler framöver jag kan vara med på ;)

17/11/06 14:40  

Skicka en kommentar

<< Home