denise

onsdag, december 06, 2006

Ingen konstig fläck

Ännu en bra dag!

Jag kom på mig själv med att vilja sjunga högt till musiken i min mp3-spelare (som jag äntligen fått!) , både på vagnen, på gatorna inne i stan, på väg till mataffären.. Och det var nog nära att det hände ett par gånger utan att jag märkte det också. Kan faktiskt inte ärligt säga att jag är helt säker på att jag inte sjungt högt (hörbart) på offentlig plats idag.

Mina småleenden fortsätter att dyka upp, och jag har nog faktiskt sett rätt lycklig ut idag. Man brukar kunna avläsa det på omgivningen, vanligtvis får jag mer blickar dragna till mig när jag känner mig glad. Och det har jag fått idag, och ja, jag kollade i en spegel så att jag inte bara hade någon konstig fläck någonstans eller så :P

Ser dessutom väldigt mycket fram emot helgen, ska bli så roligt!

4 Comments:

Blogger Ella said...

Aj då, det har jag inte tänkt på. Kanske blir likadant nu när jag fått min mp3 :)

Keep smiling :)

Ses imorgon! (slår en signal eller messar dig imorgon när jag sitter på tåget till Gbg.)

7/12/06 16:45  
Blogger JuliaGusti said...

Det låter bra det där! Jag går också omkring om fånler ibland, och kommer på mig själv med att nynna på jobbet. Även fast jag inte har musik i öronen :)

Som tur är har jag väldigt toleranta och väldigt fokuserade kollegor, så de säger ingenting...

Keep smiling!

8/12/06 10:36  
Blogger JuliaGusti said...

Åh, det skrev visst Ella också... missade det :)

8/12/06 10:37  
Blogger denise said...

keep smiling kan nog aldrig skrivas för många gånger ;D se där,nu skrev jag det också!

8/12/06 11:31  

Skicka en kommentar

<< Home