denise

söndag, december 10, 2006

teknik är inte min grej

Jag borde inte få komma i närheten av saker idag, speciellt inte några som har med teknik att göra.
I eftermiddags råkade jag tappa min mobiltelefon, och när jag sen försökte ringa upptäckte jag att jag inte kunde höra vad den andre sa,det var helt tyst. Så fortsatte det i flera timmar, sen helt plötsligt så fungerade det igen.
När jag sedan kom hem, så hängde sig datorn, så att jag var tvungen att stänga av den genom att dra sladden, för inget annat fungerade. När jag sen startade den igen, kom där ljud, men skärmen var svart.. Och är så fortfarande, sitter och skriver på en lånad dator nu. Är väl kanske en dum idé, undrar vad jag kan ställa till med på den här?

Helgen blev väldigt bra. I fredags klädde tjejgänget upp sig till tänderna och hade en toppenkväll!
Lördagen fick jag trevligt sällskap här hemma, så det blev en väldigt bra kväll det också, om än väldigt omtumlande..
Och idag har det julbakats! Får erkänna att mina insatser vid själva bakningen var ganska begränsade, men mysigt var det :)

Men nu ska jag se om jag inte kan få min egen dator att fungera, hoppas på att den bara behövde vila lite, känns riskabelt att vara i närheten av någon annans prylar idag..