denise

torsdag, december 21, 2006

Yeay!!

Jag gick till företaget med fjärilar i magen, och därifrån med ett anställningskontrakt och arbetskläder!
bye bye arbetsförmedling och alfakassa, hej anställning!
Jag är den första att erkänna att nej,det är inget drömjobb, ja, det är "bara" en deltidsanställning, och nej, lönen är inte så värst bra.
Men, det är något att göra om dagarna! Det är en chans att komma vidare, få kontakter. Och just nu duger det där alldeles utmärkt för min del.
Jag kommer inte plötsligt att få pengar över till roligheter, men jag har i alla fall gjort något för att tjäna dom.
Jag har ett jobb!!

2 Comments:

Blogger Maria said...

GRATTIIIIIIIIIIIIIS!!!

Hallå, bästa julklappen!! Verkligen hur bra som helst, jag är sååå glad för din skull :)

22/12/06 09:07  
Blogger denise said...

jag vet! bättre julklapp går nog inte att få :D
tack tack tack!

22/12/06 13:51  

Skicka en kommentar

<< Home