denise

onsdag, februari 21, 2007

>:(

Jag känner mig lite smått allergisk mot människor just nu, egentligen bara mot en men det smittar av sig.
Jag skulle och kolla på en lägenhet efter jobbet idag, så först fick jag vänta och trängas och vänta och trängas pga att västtrafik inte kan klara av en knapp decimeter snö, för att ta mig till mötesplatsen. Och sen fick jag vänta igen, och vänta.. Ingen som dök upp, denna ingen som inte dök upp, hade sin mobil avstängd så jag kunde inte få reda på varför, eller om han var på väg men försenad på grund av trafiken.
Jag väntade 45 minuter efter avsatt tid, sen plumsade jag i snöhögar, och med tårar av ilska och besvikelse tillbaka till hållplatsen och tog mig hem.
Vad är det för fel på folk egentligen?

Som tur var ringde någon som det verkligen inte är fel på, och muntrade upp mig lite under hemvägen. Tack älskling

5 Comments:

Blogger htt said...

Fan... det suger svårt verkligen....

21/2/07 22:13  
Blogger Christin said...

Men va fan.. kunde den lille jäveln inte uppbåda mod nog att tala om för dig att det inte blir något byte? Fy fan va fegt.. :(

22/2/07 12:22  
Blogger JuliaGusti said...

Jättefegt verkligen!
Du borde fortsätta telefontracka aset tils han svarar.

22/2/07 16:18  
Blogger denise said...

ja..vissa människor alltså..
men jag får ringa så mycket ändå på andra lägenheter och så och kommer få telefonräkningen from hell redan som det är, så telefontrackningen hoppar jag nog,men tack för tipset julia! ;D

22/2/07 18:19  
Blogger Maria said...

Får vi numret så ska vi nog kunna skapa lite irritation i den där personens liv... stackars dig!

22/2/07 21:53  

Skicka en kommentar

<< Home