denise

fredag, februari 16, 2007

oj oj oj

Jag har varit och kollat i lägenheten jag vill flytta in i.
En fyra som ska delas av tre tjejer, och känslan när man kom in var...wow.. Det var så..ja..så var det det där med ord som inte räcker till.
Jag blev helt mållös, och när jag åkte därifrån var jag så uppe i varv och uppe bland moln att jag hade svårt att sova när jag kom hem.
Det är inte ett helt eget boende, jag vet, men så stort att det känns helt ok.
Det tråkiga är att två till ska komma och kolla innan han som ska hyra ut rummet bestämmer sig, jag funderar på att lägga mig i bakhåll ;)
I want that to be my new home..

3 Comments:

Blogger JuliaGusti said...

Ja, hoppas att du får rummet! Det vore grymt.

18/2/07 14:25  
Blogger Christin said...

*håller tummarna*

19/2/07 11:26  
Blogger denise said...

tack tack, mina vänner :D

19/2/07 12:02  

Skicka en kommentar

<< Home