denise

söndag, mars 04, 2007

I'm going back down...

Jag som mådde så bra efter gårdagskvällen..
Jag fick en beundrare på gretas igår, och uppmärksamheten och komplimangerna gjorde mig gott, fick det att kännas lite bättre, lite mindre hopplöst, lite mindre svårt att gå vidare.
Och det kändes bra idag också, tills han skrev till mig på msn vill säga.
Han fortsatte med sina komplimanger, men det enda jag kunde tänka var att jämföra hur klumpigt han uttryckte sig i jämförelse med dig.
Du vet så väl hur du ska uttrycka dig,både i tal och i skrift, och det du sa eller skrev gjorde mig alltid så glad.
Så när nu någon skriver på ett så mycket sämre sätt (i alla fall i mina ögon) blir det en sån besvikelse, för jag vet hur vanligt det är.
Dessutom är det inte så intressant när killar är för intresserade med en gång, det är alldeles för många som inte klarar ut den där balansgången med att visa intresse på en lagom nivå.


Det är nog för tidigt för beundrare, och det är ju inte speciellt konstigt egentligen.
Glädjen man känner är alldeles för kortvarig, och så blir man ännu mer ledsen än man var innan.
Men samtidigt vill man ju få lite uppskattning.. Bara litegrann..