denise

söndag, mars 04, 2007

Söndag

Lite huvudvärk idag, helt och hållet självförvållat för igår var det party.
Kvällen började inte så bra då killen jag bor hos hade sina jobbarkompisar över på förfest, jag och min kompis trivdes inte med sällskapet, och dom spelade låtar som tog fram minnen och fick mig att börja gråta en skvätt..
Som tur var drog dom vidare väldigt tidigt, och vi fick kontrollen över vilka musikvideos som skulle spelas, drack vin och åt melon. Och stämningen höjdes, och vi blev åter sugna på att gå ut, vilket vi gjorde.
Vi gick till gretas (ja,gay-klubben), drack tequila och dansade uppe på bänkarna längs med dansgolvet, träffade trevliga människor och hade allmänt väldigt trevligt.
Vi var båda överens om att vi gjort rätt i att gå ut även fast det kändes fel och tungt i början.
Jag tror inte att mycket överträffar gretas dansgolv när det gäller att glömma för ett par timmar.
Det är glädje och tokdans och man behöver aldrig känna sig ensam, alla kan dansa med alla...