denise

onsdag, april 18, 2007

jaha ja..

..då har utmaningen till sist kommit till mig också, jag har undrat när den skulle dyka upp.
Utmaningen att skriva 6 konstiga saker om mig själv.
Finns säkerligen massor av konstigheter med mig, men får se om jag kan komma på några just nu. Såå..here we go..

  • Ibland när jag precis somnat snarkar jag till/gör nåt ljud, så att jag väcker mig själv. Ibland flera gånger samma kväll, det är sådant som kan göra en irriterad på sig själv.
  • D säger att ibland så ler jag med hela kroppen, kan tyvärr inte ge en närmare beskrivning av hur detta ser ut då jag inte vet själv.
  • Förr så var det inte alls ovanligt att jag läste ut 2-4 böcker/vecka, och då menar jag ganska så tjocka böcker, minst 300 sidor per bok.
  • Jag har varit på en Backstreet boys-konsert, mycket, mycket pinsamt men alldeles sant.
  • Innan jag fyllde 22 (alltså förra året) kunde jag verkligen inte förstå tjusningen med att gå ut och dansa på nån klubb en lördagskväll, att det skulle kunna vara roligt var mig ganska så främmande.
  • Jag har arbetat med att ligga på knä i lera, 8 timmar per dag, och plantera små granar.
Blev kanske aningens fantasilöst mot slutet märker jag men så kan det bli ibland!