denise

tisdag, juli 10, 2007

Jag har en nära vän från gymnasietiden.
Hon träffade en kille i andra änden av landet och flyttade till honom efter endast några få träffar förra året.
Tyvärr tappade vi mycket av vår kontakt då men jag anser henne fortfarande vara en av mina bästa vänner.
Försökte få tag på henne i förra veckan men utan lyckat resultat, så jag gick in på hennes sida på en community, för att se om där varit någon aktivitet det senaste. Hon har inte varit inloggad på flera månader men i hennes gästbok hittade jag ett inlägg från hennes kusin. "Grattis på bröllopsdagen.."
Kan det vara så att jag har missat en av de kanske största upplevelserna, i en av mina bästa vänners liv på det viset? Inte fått veta något varken före eller efter så att jag kunnat gratulera?

Jag måste erkänna att jag upplever lite blandade känslor just nu, först och främst är jag glad att hon har hittat den hon vill dela sitt liv med, men jag känner mig också lite bortglömd.
Har vi glidit ifrån varandra så mycket?

1 Comments:

Blogger Maria said...

Oj då, det var värst... klart du känner dig lite bortglömd då. I "vår ålder" är det ju inte så ovanligt att man inte hörs så mycket i perioder när alla är uppe i sitt, men vänskapen slutar ju inte bara för det. Tråkigt!

11/7/07 18:36  

Skicka en kommentar

<< Home