denise

fredag, december 29, 2006

tillbaka igen

Kom tillbaka till kära Göteborg i onsdags igen, men har inte haft någon lust att skriva här, och har egentligen fortfarande ingen lust.
Jag sitter ute i skogen hos pojkens föräldrar och är bakis, bakis, bakis efter gårdagens bravader här. Bland annat eldades det julbock, badades bastu, och många flaskor vin dracks upp..
Och ikväll ska det lagas till middag här av en riktig kock!

Får väl rapportera lite om min julhelg också.
Den var väldigt mycket som vanligt, precis som jag tycker att det ska vara, och precis vad jag längtat efter. Att något ska vara som det alltid varit.. Har varit så mycket förändringar senaste att det kändes välbehövligt.
Och mycket mat har det blivit! Massor av julmat hemma dagen innan julafton, sen hem till min farmor på julafton och äta dopp i grytan, köttkorv, janssons frestelse,m.m.
Och efter det bli tvångsmatad med kakor ;)
Sedan hem igen, lite släkt på besök och, just det, mer julmat!
Men det är gott, så jag klagar inte.