denise

onsdag, januari 03, 2007

telefonköernas dag

Puh..Jag som trodde att det var krångligt att vara anmäld hos arbetsförmedlingen och få pengar från alfakassan.Då hade jag ingen aning om vad som skulle komma när jag försöker gå ur.
Varför kan ni inte bara låta mig gå?! Måste jag slussas fram och tillbaka mellan era kundtjänster och sitta i telefonköer hit och dit? Vad handlar det här om egentligen, kontrollbehov? Allmän jävlighet?
Och att DU, som har som jobb att sitta på arbetsförmedlingen kundtjänst hela dagarna, har mage att antyda att jobbet jag lyckats få kanske inte var så mycket att hänga i granen.
Du har ingen rätt, och framför allt ingen anledning, att bete dig så.
Ska jag hellre vara arbetslös då? Tror inte det va...

4 Comments:

Blogger JuliaGusti said...

De är puckon hela högen på ams!

Det bästa med att vara med i a-kassan är dock när man får gå ur :) Det är bästa stunden på hela året, tycker jag. Värt allt strul i världen för den befriande känslan!

4/1/07 13:35  
Blogger denise said...

det var dagens sanning det :D

5/1/07 06:41  
Blogger Maria said...

De är såna idioter hela högen... men det bra med det hela är att man kan säga (eller okej, i alla fall tänka) "Dra åt h-vete allihopa!!"
Ska bli kul att höra mer om jobbet sen!

6/1/07 17:50  
Blogger Ella said...

Huh dom är inte snälla. Var där själv idag men tro det eller ej, hon var ganska trevlig!

9/1/07 15:12  

Skicka en kommentar

<< Home