denise

tisdag, maj 08, 2007

Ekonomisk uppgång

Jag har äntligen fått sålt min bil!
Inte helt problemfritt dock, då den tyckte att det var lämpligt att vägra starta när köparen precis skrivit på pappret om att hon köper den i befintligt skick.
Men mamma gjorde en väldigt uppskattad insats och nu verkar köparen nöjd, och jag är nöjd, och alla är nöjda.
Möjligtvis inte min bror som nu är billös då han lånat min hitintills, men han visste ju att den här dagen troligtvis skulle komma.

Sedan så vill företaget dubbla mina arbetstimmar dessutom, så nu ska jag nog kunna överleva på min lön snart.
Jag kommer knappast ha råd med några gucci-väskor och lyxparfymer, men det är helt ok för min del, sådana saker betyder mindre än ingenting för mig.


Äntligen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

åh, härligt vännen! kram!

8/5/07 14:45  

Skicka en kommentar

<< Home