denise

tisdag, november 21, 2006

som jag sa,lång natt..

Kan inte slappna av, är spänd i hela kroppen och kan naturligtvis inte somna. Inte bara för att jag är spänd, utan på grund av alla tankar som tycker att dom är i sin fulla rätt att stampa in så fort jag sluter ögonen.

Alla tankar på allt bra som varit.
Tankar om hur det kommer att kännas att se lyckliga, nyförälskade par så fort jag går utanför dörren.
Tankar om att jag har hans tandborste i skåpet i badrummet.
Tankar om att sova ensam, utan honom tätt, tätt intill.

Tankar, tankar, tankar... Fullt med tankar...

7 Comments:

Blogger Ella said...

Tänkte bara säga hej. Har inte träffat dig med "tjejgänget" ännu men det lär vi väl göra :)
Ha det bra! :) / Gabriella.

21/11/06 16:07  
Blogger denise said...

det kommer vi säkert att göra! :) ska du med och äta sushi? för i så fall ses vi då!

21/11/06 16:23  
Blogger Ella said...

Nja inte sushi. Har smakat det en gång och det räcker :)

22/11/06 12:44  
Blogger denise said...

också smakat en gång,men minns inte riktigt vad jag tyckte så då får det ju bli en gång till! :)

22/11/06 14:25  
Blogger Ella said...

Ja vem vet, ska kanske ge det en chans till:) Fast jag tycker nog konsistensen är jobbigast, så segt.

22/11/06 16:31  
Blogger denise said...

jaa..det var det kanske..minns inte riktigt... ah,detta minne!

22/11/06 16:50  
Blogger Ella said...

Kanske tur att du inte kommer ihåg exakt hur det smakar osv. Önskar nästan att jag glömt.

22/11/06 23:49  

Skicka en kommentar

<< Home