denise

söndag, januari 07, 2007

Horoskop- skorpionen

Hittade en sida med horoskop, där stod väldigt mycket om varje stjärntecken men har valt ut delar av det:

"Skorpioner kan ibland vara svåra att lära känna. Innan de öppnar sig behöver de uppleva att det finns en viss nivå av tillit, och det kan ta litet tid. De skapar djupa, känslomässiga band till andra och släpper bara ett fåtal nära vänner inpå livet. Även tillsammans med dem håller Skorpionen en del av sig själv hemlig."

"Det är få i din omgivning som verkligen kan säga att de känner dig. Skorpionen är den olösta gåtan bland alla zodiakens tecken.
Du är mycket hemlighetsfull och röjer sällan dina tankar och avsikter. Ändå är du svår att förbise. Din styrka och vilja känns i luften. Du har en intuition som gör att du förstår alla andra utan att behöva ställa några frågor."

"Du som är född i detta tecken kan verkligen konsten att behärska dig och ditt känsloliv är tidvis underkastat den strängaste disiplin. Du låter känslorna gro, grubblar över dem och håller tillbaka, ja, riktigt går omkring och ruvar. Tills de plötsligt vuxit sig så starka att du känner dig mogen för det stora utbrottet. Och då är det fråga om starka laddningar."


Tja, eftersom att jag är skorpion stod där självklart mycket om hur elak och hänsynslös jag kan vara, men jag tror att jag låtsas som att jag inte såg det :P
Där stod en del som stämde i alla fall.
Tidsfördriv var ordet.

5 Comments:

Blogger Ella said...

Är nästan en skorpion, en kräfta. Men de har klor de med :)

9/1/07 15:10  
Blogger denise said...

hihi :D

9/1/07 16:27  
Anonymous Anonym said...

här har du även en skorpion.. jag förbiser även allt det elaka.. fast det finns av en del av mig.. men vi är ju sanna vänner;)

13/2/07 10:57  
Anonymous Anonym said...

Hej
Här har du en skorpion som verkligen är nästan allt som astrologerna skriver om...det finns inte en enda människa som känner mitt riktiga jag och jag känner många...de tror att de känner mig men det är bara 10 % av mig de har fått hittills och kommer att få

17/1/08 01:12  
Anonymous Anonym said...

Sjukt vad nåt sånt kan stämma in på en!

7/4/08 22:34  

Skicka en kommentar

<< Home