denise

tisdag, januari 09, 2007

Upp som en sol....

...klockan 04, för att hinna äta, dricka kaffe och fixa det nödvändigaste utseendemässigt innan vagnen, som ska ta mig till bussen, som ska ta mig till bussen, som tar mig till jobbet innan klockan 06, kommer.
Och det har faktiskt gått ganska så bra att ta sig upp, tror det är för tidigt (!) för att jag ska vara morgontrött, är ju inte ens morgon utan natt klockan 04 i mina ögon.
Eftermiddagen däremot, då är det ner som en pannkaka (för att fortsätta på rubriken). Oj vad jag blir trött. Igår "råkade" jag och älsklingen, som också släpats upp klockan 04, sova 3-4 timmar på dagen när jag slutat jobba. Större delen av dagen borta alltså.
Och ändå lyckades jag somna vid 22 på kvällen igen, trots att det högljutt tittades på south park i rummet bredvid..

3 Comments:

Blogger Ella said...

Åh 4 det är tidigt! Du är duktig som verkligen kommer upp ur sängen. Jag hade försovit mig, helt klart! :)

9/1/07 15:09  
Blogger denise said...

:) ja, försovit mig har jag inte gjort, men väl kommit för sent ändå..hade lite problem med geografin igen...

9/1/07 16:27  
Blogger Ella said...

Åh det är inte lätt. Tog ett tag för mig också. Kan i och för sig fortfarande vara svårt.

10/1/07 13:55  

Skicka en kommentar

<< Home