denise

lördag, februari 24, 2007

Plötsligt händer det..

Nu vet jag vart jag ska ta vägen, igår var jag och kollade på en lägenhet i andra hand, idag skrev jag på ett litet papper som garanterar att jag får flytta in nästa vecka om inte fastighetsbolaget av någon outgrundlig anledning sätter sig på tvären och ska trilskas. Men varför skulle dom?

Så om en vecka sitter jag troligtvis i en lägenhet där jag ska bo själv, inte med egna möbler, men jag kan anse att lägenheten är min, åtminstone sju månader framåt!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

åh, grattis kompis!! härligt! kram!

25/2/07 10:32  
Blogger Bella said...

Åh vad kul!! Grattis!! Var ligger den nånstans? kram! =)

25/2/07 17:39  
Blogger Christin said...

GRATTIS! :) inflyttningsfest efter inflyttningsfest..

25/2/07 22:46  
Blogger htt said...

Fan va gött... skall nog gå att fika sönder den lägenheten även om det inte är dina möbler ;).

26/2/07 00:10  
Blogger denise said...

åh tack alla! :D
den ligger i gamlestan

26/2/07 11:15  
Blogger JuliaGusti said...

Grattis! Verkar som att vi alla ska flytta nu :)

27/2/07 11:53  

Skicka en kommentar

<< Home