denise

onsdag, november 22, 2006

At last..

Somnade till sist i natt, vid 03 -03.30 nångång..

Och nu ska jag snart iväg till det roligaste (inte) ställe jag vet..Arbetsförmedlingen! Inte för att göra någon nytta, nej då. För att "verifiera mina uppgifter". Alltså ta med papper för att visa att jag inte har ljugit om vad jag har för erfarenhet..yeay..

Efter det ska jag till en viss elektronikbutik för att se vart min mp3-spelare tagit vägen?
jag lämnade in den för evigheter sedan för att den var sönder, ringde duktigt till försäkringsbolaget som jag blev tillsagd, och blev lovad en ny. 10/11 fick jag ett sms där det stod att den skulle komma med posten inom en vecka, nu har det gått snart två och jag längtar som en tokig efter att få lyssna på musik på vagnen..

Give me music!

2 Comments:

Blogger JuliaGusti said...

hihi, låter som livet jag levde i somras... Fast än så länge innehar jag nog rekordet tror jag. Var uppe till 8 en natt. Och det var inte så att jag var ute och tumlade runt till 8. Jag var bara vaken...

23/11/06 22:05  
Blogger denise said...

usch! det låter väldigt tråkigt.. var det pga hjärtesorg också?

23/11/06 23:09  

Skicka en kommentar

<< Home