denise

onsdag, november 22, 2006

Gått och lagt mig, igen och igen..

Nu har jag lugnat ner mig igen, en typisk tjejbok, lite te, har gjort susen, och lurat bort dom jobbiga tankarna.
Men, nu är jag plötsligt inte trött längre, jag som har varit så sliten och trött hela dagen!
Gissar att det kan ha att göra med teet, inte säker..
I alla fall så ligger jag och läser en stund, känner mig trött, släcker lampan och försöker sova, går inte, tänder lampan, läser lite till, släcker lampan, ger upp försöken att sova, tänder, sitter vid datorn lite, läser och försöker igen..
Just nu är det tur att jag inte har ett jobb jag måste gå upp till...

1 Comments:

Blogger bokmalen said...

Låter skönt! Tjejbok söker recensent!
http://boktipsetnu.blogspot.com/

3/3/08 20:24  

Skicka en kommentar

<< Home