denise

onsdag, mars 07, 2007

nu kan jag äntligen börja packa..

Åh,underbara dag!
Började visserligen sisådär med dålig sömn efter 03.30, och magont när jag var tvungen att gå upp.
Sedan satte jag mig på tåget mot Falkenberg, där mamma, moster och morbror mötte upp med bil, och sedan vidare till Ullared och Gekås.
Härligt att träffa mamma igen, man saknar allt dom där hemma ibland..

Sedan ringde dom från jobbet, och sa att en butik speciellt hade frågat om jag kunde komma och hjälpa till en dag, så måste ha gjort ett bra intryck där, kan aldrig vara fel.

Och bäst av allt... Jag har äntligen blivit godkänd för lägenheten! göttgöttgött!!
Så imorgon är det jag som susar iväg efter jobbet för att skriva kontrakt och få nyckeln till min, jaa min, lägenhet!
Och om det inte händer något, som att världen går under eller så, så går flyttlasset (litet men räknas ändå) på lördag.

Och, får inte heller glömma, grattis L och M till er lilla Evelina som anlände till världen i morse. Jag är så glad att allt gick väl den här gången! Jag kommer snart och hälsar på er, det lovar jag.

Happy happy :D

3 Comments:

Blogger Maria said...

Vilken härlig dag! Grattis för allting!! :)

Vi ses imorgon och då kommer det inte bli lika kul för dig... när jag utklassar!! (troligt...) ;)

7/3/07 21:27  
Blogger Bella said...

Vad härligt med en sån bra dag! =)) Vi ses ikväll!! Kram!

8/3/07 09:32  
Blogger JuliaGusti said...

Massa bra som händer nu! Grattis :)

8/3/07 10:15  

Skicka en kommentar

<< Home