denise

söndag, november 26, 2006

dags att den här dagen tar slut nu kanske?

Idag har inte varit den bästa kan man ju säga. Jag har känns mig nere, ofokuserad. Ingenting känns viktigt eller roligt. Mest meningslöst.
Tvingade mig ut ur lägenheten mot min vilja (hade helst legat under ett täcke hela dagen), tog den överfulla vagnen till slottsskogen, brukar vara skönt att gå runt i naturen och fundera.
Men blev inte mycket funderande, förutom på hur min redan dåliga kondition kunnat bli ännu sämre? Helt otroligt..

Vet att jag skulle kunna rycka upp mig och må bättre om jag ansträngde mig lite, men på något sätt vill jag inte. Don´t ask why..I don´t know why..

2 Comments:

Blogger Ella said...

Om du har funderingar på att åka till slottsskogen igen så hör av dig. Hänger gärna på! :)

30/11/06 17:43  
Blogger denise said...

All right! :)

2/12/06 18:54  

Skicka en kommentar

<< Home